تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور مسقف
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور مسقف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور مسقف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

 

چه ماشين باربري اسباب كشي مناسب است؟
ماشين باربري يكي از تجهيزات مهم مورد استفاده در اسباب كشي است. انتخاب ماشين اسباب كشي يا باربري بايد هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشين حمل بار مي تواند دردسرهاي اسباب كشي شما را افزايش دهد.
انتخاب مناسب ترين ماشين باربري نيازمند بررسي عوامل مختلف است. مانند:
1) فاصله مبدا تا مقصد: يكي از عوامل موثر در انتخاب نوع ماشين باربري، فاصله مبدا و مقصد شما است. معمولا براي فاصله هاي دور از وسايل نقليه باربري بزرگ(مانند خاور اسباب كشي) استفاده مي شود. اين خودروها مناسب باربري هاي بين شهري هستند و معمولا در شهرهاي بزرگ با محدوديت هاي ترافيكي مواجه هستند. وسايل نقليه سبك تر مناسب جا به جايي درون شهري اند.
2) فصل اسباب كشي: اين كه شما در چه فصلي قصد اسباب كشي داريد، در انتخاب ماشين باربري شما تاثير دارد. خاور اسباب كشي و كاميونت داراي كابين مسقف(فلزي، پارچه اي) هستند كه در شرايط جوي نامساعد مانند بارش برف و باران از بار شما مراقبت مي كنند.
3) حجم بار براي ماشين اسباب كشي: ميزان حجم بار شما ارتباط مستقيم با ماشين باربري دارد؛ هر چه بار شما حجيم تر باشد به خودروي باربري بزرگتري براي حمل بار نياز داريد. “انتخاب وسيله نقليه مناسب مي تواند تعداد دفعات رفت و آمد شما را كمتر كند و در نتيجه اسباب كشي ارزان تري خواهيد داشت”.
كاميونت هاي مسقف فلزي داراي ابعاد خاصي هستند و بايد متناسب با حجم بار شما باشند. ارتفاع كابين بايد به اندازه اي باشد تا اقلام بزرگ شما همانند يخچال داخل آن قرار گيرد. همچنين ارتفاع كابين از سطح زمين بايد در حد استانداردي باشد تا بارگيري راحت تر انجام شود. وجود كابين مسقف از سرقت لوازم منزل شما نيز جلوگيري ميكند.
اين نكته را توجه داشته باشيد كه حجم بار شما بايد با وسيله نقليه حمل بار انتخابي شما متناسب باشد. وجود فضاي خالي در خودروي حمل بار ميتواند سبب برخورد اثاثيه به هم و آسيب ديدن آنها شود. البته شما ميتوانيد با بسته بندي لوازم منزل از اين اتفاق جلوگيري كنيد.
4) وزن بار براي ماشين باربري: هر نوع ماشين باربري، ظرفيت محدودي براي تحمل وزن بار دارد. بار زدن بيش از ظرفيت ماشين حمل بار مي تواند خطر آفرين باشد. البته شركت باربري مشهد معمولا از انجام اين كار خودداري مي كنند. ظرفيت تحمل وزن مفيد وانت بار در حدود ۷۵۰ كيلوگرم، نيسان ۱۸۰۰ كيلوگرم و كاميونت مسقف اسباب كشي حدود ۶۰۰۰ كيلوگرم است.
5) موقعيت منزل جديد در اسباب كشي: موقعيت منزل جديد شما در انتخاب نوع ماشين حمل بار شما تاثير گذار است. به عنوان مثال اگر منزل جديد شما در كوچه اي با عرض كم قرار داشته باشد، قطعا ماشين باربري بزرگ نمي تواند وارد آن شود. هر چه خودروي حمل بار در موقعيت نزديك تري نسبت به خانه جديد پارك شود، تخليه و جا به جايي اثاثيه منزل ساده تر خواهد شد.
نكته مهمي در اينجا وجود دارد اين است كه اگر مسافت حمل بار تا منزل از حدي بيشتر شود، شركت هاي خدمات اثاث كشي هزينه اضافي براي شما در نظر مي گيرند. بنابراين ماشين باربري مورد نظر خود را با توجه به موقعيت مكاني خانه جديد خود انتخاب كنيد.
6) ميزان بودجه و ماشين باربري: هزينه كرايه خودروهاي سنگين از وسايل نقليه سبك بيشتر است. بنابراين هنگام اسباب كشي به بودجه خود توجه داشته باشيد. البته اگر بار شما حجم زيادي دارد بهتر است از ماشين باربري بزرگتر استفاده كنيد تا هزينه اضافي بابت رفت و آمد هاي چندين باره نپردازيد.
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قم با خاور مسقف – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان کهک را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 







:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد،حمل بار با خاور مسقف به قم ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: